lørdag den 21. december 2013

Jul i vore entre

Mine forældre har et flot lærketræ .... ønsker mig et lærketræ!!! .... og derfra fik jeg en del grene. Der står nu nogle og pynter både i vores stue samt entre. Der skal ikke så meget til før det ser julet og hyggeligt ud.

Stjernerne der hænger på grenene er hjemmelavet. Bordet er et gammelt et, som jeg har fået af min mor, som havde fået det af sin veninde engang. Jeg har malet det gråt og givet det "moderne" greb. Spejlet fik samme grå farve. Messingstagerne har jeg haft i en evighed. Tror det var noget af det første jeg købte, da jeg var flytte hjemmefra. :)
Vasen hedder Flora og er designet af Louise Campell for Royal Copenhagen.

En lille nisse fik også plads.

Rigtig god dag til jer alle.
/Charlotte

2 kommentarer:

  1. Takk for hilsen på bloggen min!! Koselig blogg du har:-). Lerkegrener er helt nydelig, så fint du har pyntet!
    Klem fra Anette♥

    SvarSlet
  2. Ønsker mig også et lærketræ :-) Og du og dine ønskes en glædelig jul :-)

    SvarSlet