lørdag den 7. december 2013

Velkommen til min nye blog.

Hvorfor så oprette en ny blog?
Jo, jeg har tænkt længe over det. Jeg elsker selv at læse andres blogge der handler om hverdag, indretning, bagning, gode ideer, kreativiteter osv. Og nu har jeg så selv lyst til at bidrage til dette skønne blogland med mine kreative ideer, min måde at indrette på og bare mine tanker om dit og dat.

Jeg er ikke ukendt med at blogge - mine andre blogs har mere handlet om scrapbooking/project life - en kreativ form for fotoalbums, hvilket jeg stadig elsker at sidde og sysle med.... meeeeen indretning, lækre billeder, boligmagasiner, fede blogs osv.osv. har nu fanget min interesse i stor grad.

Så tag en kop kaffe/the - kaffen er holdt varm - og kom indenfor.


Og julen står for døren. Det er jo denne dejlige tid med kreative sysler, hygge, mørke dage, stearinlys, julekalender, klementiner, nødder, julebag og julepynt. Skønt ikke? .... men det er jo også tiden hvor der (kan) blive stresset. Julegaveindkøb, planlægning af julemad, julegæster - og samtidig gå på arbejde hver dag. Jeg har så helt bevidst valgt at fokusere på det første - det med hyggen - for jeg ved jo, at jeg NÅR det hele hvert år! Kabalen går op og d. 24. er alt klappet og klart. 

Her har vi julepyntet - det blev gjort sidste weekend og det er altså et skønt gensyn når julekasser åbnes. 


Og her er så advents"kransen". Jeg havde egentligt besluttet at lave en grøn krans i år - sådan en helt traditionel en. Men da jeg fandt min adventskasse på loftet, ja så var jeg ikke tvivl om, at jeg ville bruge den igen. Synes den er rigtig hyggelig. 

Tak for kigget. Jeg vender tilbage.

1 kommentar: